Duurzaamheid en innovatie sinds 1991

25 jaar nadat we ons eerste raam hebben geplaatst en vier filialen later, hebben we op een rij gezet waarom onze klanten voor BAKU kiezen. We hebben van onze conclusies meteen 8 beloftes gemaakt die we ook de komende 25 jaar willen waarmaken.

8 beloftes aan onze klanten

1. Duurzaamheid 
We plaatsen enkel ramen en deuren van topkwaliteit. Zo blijven ze levenslang mooi en verdienen ze zichzelf terug via de energiefactuur.

 

2. Innovatie
We zijn steeds op zoek naar innovatieve oplossingen die onze producten nog beter laten aansluiten bij de leefwereld van ons cliënteel. BAKU NEW GENERATION houdt zich daar exclusief mee bezig.

 

3. Duurzame klantenrelaties
Duurzaamheid is ook de norm voor de relatie met onze klanten. We behandelen onze klanten zodanig dat ze ons spontaan willen aanbevelen bij vrienden en kennissen.

 

4. Helder advies
Van bij het eerste contact inspireren en informeren we onze klanten optimaal en begeleiden we hen in de keuzes die ze maken.

 

5. Transparantie
We communiceren altijd op een transparante manier. Van bij het eerste contact tot lang na de plaatsing.

 

6. Plaatsing zonder hinder
De montage van ramen en deuren moet efficiënt, goed gepland, zorgvuldig en snel gebeuren zodat de last voor de bewoner beperkt blijft.

 

7. Vakmanschap
We doen enkel een beroep op betrouwbare vakmannen en investeren voortdurend in performant transport- en plaatsingsmaterieel.

 

8. Klantenservice
Zodra de plaatsing achter de rug is, blijven we ter beschikking. We spelen snel en accuraat in op defecten zonder onze klanten op kosten te jagen.

Marc Kurris
Stichter-zaakvoerder
marc@baku.be

Miel Kurris
Zaakvoerder Baku New Generation
miel@baku.be